بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی میں مستقبل کے راہنما کے عنوان سے تربیتی پروگرام کا انعقاد

اسلام آباد(پریس ریلیز)بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی، اسلام آباد میں فیوچر لیڈرز پروگرام کا آغاز بدھ کے روز ہوا جسے صدر جامعہ کی ہدایت کے مطابق فیکلٹی ممبران (ایسوسی ایٹ اور اسسٹنٹ پروفیسرز) کے لیے ترتیب دیا گیا تھا جس کا مقصد یونیورسٹی کے لیے ابھرتے ہوئے لیڈروں کو پروان چڑھانا اور انہیں بااختیار بنانا تھا۔اس پروگرام کا انعقاد جامعہ کے نائب صدربراے ریسرچ اینڈ انٹرپرائز کے دفتر اور جامعہ کے پروفیشنل ٹریننگز ڈپارٹمنٹ نے کیا۔ممتاز شخصیات نے کلیدی موضوعات پر بات کی جن میں اسلوب حکمرانی اور قیادت، تدریس، تحقیق اور علم میں معیار اور تعلیمی اداروں کی قومی اور بین الاقوامی ساکھ میں اضافہ جیسے موضوعات شامل تھے۔یونیورسٹی کے صدر ڈاکٹر ھذال حمود العتیبی نے فیوچر لیڈرشپ پروگرام کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے اداروں اور قوموں کو تبدیل کرنے میں رہنماؤں کے اہم کردار پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ تکنیکی ترقی، خاص طور پر اے آئی نے ترقی کی راہوں کو نئی شکل دی ہے اور رہنماوں کو اس سے استفادہ کرنا ہوگا۔ ڈاکٹر ھذال نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ موثر رہنما وقت کے انتظام، مسائل کے بہترین حل اور موافقت میں ہمیشہ مہارت رکھتے ہیں۔ انہوں نے فیصلہ سازی اور مستقبل کی منصوبہ بندی میں جذباتی ذہانت کی اہمیت پر بھی زور دیا۔شرکاء کو ہمیشہ خدا سے ڈرنے اور انسانی حقوق کے تحفظ کا مشورہ دیتے ہوئے، ڈاکٹر ھذال نے معاشرے اور آخرت دونوں میں کامیابی حاصل کرنے کے لیے کاموں کو ترجیح دینے اور غیر جانبداری پر توجہ مرکوز رکھنے کی ضرورت پر زور دیا۔
گورننس اور قیادت کے موضوع پر افتتاحی سیشن کے دوران، جنرل ریٹائرڈ۔ زبیر محمود حیات، سابق چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی نے روشن مستقبل کو یقینی بنانے کے لیے سینئر قیادت کو تیار کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔ انہوں نے اسلام میں تعلیم کے اہم کردار پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ پیغمبر اسلام حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم سب سے بڑے استاد تھے اور تعلیم اسلامی نشاۃ ثانیہ کی کلید ہے۔ جنرل ریٹائرڈ زبیر محمود حیات نے قیادت میں سچائی، سادگی اور تجسس کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے نوجوانوں کے متحرک ہونے اور خود کو ٹیکنالوجی کے جدید استعمال کے مطابق بنانے کے رحجانات کو اپنانے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔ انہوں نے اساتذہ اور طلںبا کو تلقین کی کہ کتابیں پڑھیں، دنیا اور اس کے رجحانات کو دریافت کریں، اصلی بنیں، نقل نہ کریں۔پروگرام میں مختلف موضوعات پر پروفیسر طاہر محمود چوہدری (انسٹی ٹیوشنل ایکسیلنس ایڈوائزر، سی ای او)، محترمہ نور آمنہ ملک (ایم ڈی این اے ایچ ای) اور پروفیسر ڈاکٹر جمیل النبی (وائس چانسلر یونیورسٹی آف واہ) بطور ریسورس پرسن اظہار خیال کیا۔ اس موقع پر ڈاکٹر احمد شجاع سید (نائب صدر ریسرچ اینڈ انٹرپرائز) اور پروفیسر عبدالرحمن (نائب صدر ایڈمنسٹریشن اینڈ فائنانس) نے بھی اس موقع پر اظہار خیال کیا۔ اس پروگرام میں 50 اساتذہ نے شرکت کی۔

تازہ ترین

June 16, 2024

اسلام آباد پولیس کا عید الضحیٰ کے موقع پر خصوصی ٹریفک پلان تشکیل

June 16, 2024

آصف علی زرداری صدر اسلامی جمہوریہ پاکستان کا عید الاضحیٰ 2024 کے موقع پر قوم کے نام پیغام

June 16, 2024

وفاقی وزیر امور کشمیر اور گلگت بلتستان و سیفران انجینئر امیر مقام کا 100 دن کی مثالی کارکردگی پر وزیراعظم شہباز شریف کو خراج تحسین

June 16, 2024

پاک افغان جرنلسٹس فورم کے زیر اہتمام نیشنل پریس کلب اسلام آباد میں 122 افغان صحافیوں کو ٹریننگ

June 16, 2024

لذیز ایتھوپیائی پکوان افریقہ ڈے کی تقریبات میں مرکز نگاہ بن گئے

ویڈیو

December 14, 2023

انیق احمد سےعراقی سفیر حامد عباس لفتہ کی ملاقات، دوطرفہ تعلقات سمیت مختلف شعبوں میں تعاون بڑھانے پر اتفاق

December 8, 2023

اسلام آباد، ورکرز ویلفیئر فنڈز کی جانب سے پریس بریفنگ کااہتمام

October 7, 2023

افتخار درانی کے وکیل کی تحریک انصاف کے رہنما کی بازیابی کے حوالے سے گفتگو

October 7, 2023

افغان وزیرخارجہ کا بلاول بھٹو نے استقبال کیا

October 7, 2023

پشاور میں سینکڑوں افراد بجلی بلوں میں اضافے پر سڑکوں پر نکل آئی

کالم

June 15, 2024

تحریر: سیدہ ہماء مرتضیٰ

February 3, 2024

کینسر کا عالمی دن اور ہماری ذمہ داریاں

January 25, 2024

کامیابی حاصل کرنے کےپسِ پردہ سنہرے اصول

January 7, 2024

زندگی آسان نہیں ہوتی بلکہ اسے آسان بنایا جاتا ہے

January 2, 2024

لمحہ فکریہ : خود کشی کا بڑھتا ہوا رجحان