بھٹو ازم کے عظیم مقصد کے لیے مل کر کام کریںگے، عمر رحمان ملک

اسلام آباد (سٹاف رپورٹر)پی پی پی ڈیجیٹل میڈیا کے سربراہ عمر رحمان ملک نے ہفتہ کو رحمان ملک ہاؤس میں ایک اجلاس کا اہتمام کیا جس میں پیپلز پارٹی پنجاب کے جنرل سیکرٹری سید حسن مرتضیٰ، سینیٹر سحر کامران، عائشہ نواز چودھری، نذیر ڈوکی، کیپٹن واصف، سید سبط الحیدر بخاری سمیت پارٹی رہنماؤں اور کارکنوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔ابتدائیہ کلمات میں عمر رحمان ملک نے مہمانوں کو خوش آمدید کہا۔ انہوں نے کہا کہ ان کے والد مرحوم سینیٹر اے رحمان ملک کے دل میں پیپلز پارٹی کے کارکنوں کے لیے بے پناہ محبت اور احترام تھا اور یہ گھر ہمارے گھر سے زیادہ پارٹی دفتر تھا اور ہمیشہ کارکنوں کا گھر رہے گا۔ انہوں نے کہا کہ اس ایوان کے دروازے پیپلز پارٹی کے کارکنوں کے لیے دن رات کھلے رہیں گے۔
عمر رحمان ملک نے کہا کہ والد کی غمزدہ وفات کے بعد ان کے گھر پر یہ پہلا خوشی کی تقریب ہے۔ انہوں نے کہا کہ وہ اس بات پر زور دینا چاہتے ہیں کہ متحد ہو کر ہم مضبوط اور منقسم ہم کمزور ہیں، ہم اپنی پارٹی اور اپنی قیادت کو مضبوط کر سکتے ہیں اگر ہم متحد ہوں اور تمام چھوٹے چھوٹے اختلافات کو نظر انداز کرتے ہوئے بھٹو ازم کے عظیم مقصد کے لیے مل کر کام کریں۔سوشل میڈیا کی اہمیت پر روشنی ڈالتے ہوئے عمر رحمان ملک نے کہا کہ ہم تیزی سے بدلتی ہوئی گلوبلائزڈ دنیا میں رہ رہے ہیں، جہاں پوری دنیا کے لوگ ایک دوسرے سے جڑنے، ایونٹس کی منصوبہ بندی کرنے، مہم چلانے، ٹرینڈ بنانے، بیانیے کو فروغ دینے کے لیے ڈیجیٹل میڈیا کا استعمال کر رہے ہیں۔ آواز بلند کریں اور خیالات کا اظہار کریں۔ انہوں نے کہا کہ آج ہر کوئی کسی نہ کسی سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر ہے۔ انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا وہ پہلا آپشن ہے جو کسی بھی شعبے میں روابط بڑھانے کی تلاش میں ذہن میں آتا ہے۔ عمر رحمان ملک نے کہا کہ ڈیجیٹل میڈیا کو کیسے نظر انداز کیا جا سکتا ہے جب بات کسی سیاسی جماعت کی ہو جسے ملک کے کونے کونے تک اپنا نظریہ اور منشور اور قیادت کا پیغام پہنچانے کی ضرورت ہو۔
عمر ملک نے کہا کہ پی پی پی اخلاقیات اور شائستگی پر پختہ یقین رکھتی ہے لہذا میں پی پی پی کے سوشل میڈیا کارکنوں کو مشورہ دینا چاہتا ہوں کہ وہ ہمیشہ پارٹی لائن پر عمل کریں جبکہ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کو اخلاقیات کی حدود میں رہتے ہوئے مخالفین پر تنقید کرنے کے لیے استعمال کریں۔ انہوں نے کہا کہ بلاول بھٹو زرداری کی وژنری قیادت میں پارٹی کارکن ڈیجیٹل میڈیا پر انتہائی پیشہ ورانہ، شائستہ اور باوقار طریقے سے کام کریں گے اور منفی پروپیگنڈے کا شائستگی اور منطق سے جواب دیں گے۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ دنوں ہمارے چیئرمین نے خیبرپختونخوا کے مختلف اضلاع کا دورہ کیا جہاں ان کا پرتپاک استقبال کیا گیا اور ورکرز کنونشن عوام کی بھرپور شرکت سے بڑے اجتماعات میں تبدیل ہو گئے جس سے پیپلز پارٹی اور اس کی قیادت پر عوام کا اعتماد ظاہر ہوتا ہے۔ .پاکستان پیپلز پارٹی وسطی پنجاب کے جنرل سیکرٹری سید حسن مرتضیٰ نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پارٹی کارکنوں بالخصوص نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ پیپلز پارٹی اور اس کی قیادت کے خلاف منفی پروپیگنڈے کا مقابلہ کریں۔ انہوں نے کہا کہ سوشل میڈیا مین اسٹریم میڈیا کا حصہ بن چکا ہے اس لیے پارٹی کارکنان اس پر سپاہیوں کا کردار ادا کریں۔ انہوں نے کہا کہ ہمیں کسی کی کردار کشی نہیں کرنی چاہیے، ہمیں اپنی پارٹی کا منشور آگے بڑھانا ہوگا کیونکہ ہمارے پاس قوم اور ملک کی خدمت کے حوالے سے بہت سی کارنامے ہیں۔سینیٹر سحر کامران نے عمر رحمان ملک کو سوشل میڈیا پر فعال کردار ادا کرنے اور پارٹی کارکنوں کے لیے میٹنگ کے انعقاد پر سراہا۔ انہوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ سوشل میڈیا کے ذریعے پارٹی کو مضبوط کریں۔تقریب سے نذیر ڈوکی، آصف اللہ خان، کیپٹن واصف، عارف حسین طوری، سبط الحیدر بخاری اور دیگر نے بھی خطاب کیا اور سوشل میڈیا کی اہمیت پر روشنی ڈالی۔

تازہ ترین

June 14, 2024

زیرو ریٹڈ استثنیٰ کو ختم کرنے سے مہنگائی میں اضافہ ہوگا، صدر ایف پی سی سی آئی

June 14, 2024

محکمہ واسا کے گریڈ ایک سے سولہ تک کے مسلم سٹاف میں عید الضحیٰ کے موقع پر 3ہزار روپیہ فی کس کا اعزازیہ تقسیم دیگر مراعات بھی واسا ملازمین کو جلد ادا کردی جائیں گی

June 14, 2024

حضرت یوسف المشائخ عریانی فحاشی کے خلاف پوری دنیا میں ایک مضبوط آواز تھے۔حضرت پیر سید احمد مصطفین حیدر شاہ گیلا نی

June 14, 2024

ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ اپنی ٹیم کی استعداد بڑھانے کے لیے متحرک ہیں، اے دی جی

June 13, 2024

صدر مر کزی انجمن تاجران گوجرانوالہ شیخ بابر کھرانہ ، جنرل سیکرٹری میاں ثاقب غفور، صدر کلاتھ مارکیٹ بورڈ شیخ افضل جج اور جنرل سیکرٹری شیخ جواد اسحاق اور چیئرمین سپریم کونسل موبائل ایسوسی ایشن ملک سلیم نے بجٹ کو مسترد کر دیا.

ویڈیو

December 14, 2023

انیق احمد سےعراقی سفیر حامد عباس لفتہ کی ملاقات، دوطرفہ تعلقات سمیت مختلف شعبوں میں تعاون بڑھانے پر اتفاق

December 8, 2023

اسلام آباد، ورکرز ویلفیئر فنڈز کی جانب سے پریس بریفنگ کااہتمام

October 7, 2023

افتخار درانی کے وکیل کی تحریک انصاف کے رہنما کی بازیابی کے حوالے سے گفتگو

October 7, 2023

افغان وزیرخارجہ کا بلاول بھٹو نے استقبال کیا

October 7, 2023

پشاور میں سینکڑوں افراد بجلی بلوں میں اضافے پر سڑکوں پر نکل آئی

کالم

June 15, 2024

تحریر: سیدہ ہماء مرتضیٰ

February 3, 2024

کینسر کا عالمی دن اور ہماری ذمہ داریاں

January 25, 2024

کامیابی حاصل کرنے کےپسِ پردہ سنہرے اصول

January 7, 2024

زندگی آسان نہیں ہوتی بلکہ اسے آسان بنایا جاتا ہے

January 2, 2024

لمحہ فکریہ : خود کشی کا بڑھتا ہوا رجحان