یہود مخالف ٹوئٹ ایلون مسک کو مہنگا پڑ گیا، ایکس کو75 ملین ڈالر کا نقصان

اسلام آباد(ویب ڈیسک )ارب پتی امریکی بزنس مین ایلون مسک کوایک ٹوئٹ مہنگا پڑ گیا ہے۔ عالمی یہودی کمپنیوں نے ایکس ( ٹوئٹر) کو اشتہار دینا بند کر دیا ہے۔ اس کے نتیجے میں سال کے آخر تک اشتہار کی آمدنی میں 75 ملین ڈالر کا نقصان ہو سکتا ہے۔

نیویارک ٹائمز کی ایک رپورٹ کے مطابق ایلون مسک کی سوشل میڈیا کمپنی ایکس کو اس سال کے آخر تک 75 ملین ڈالر کا نقصان ہو سکتا ہے۔

دراصل، گذشتہ ہفتے ایلون مسک نے یہود مخالف پوسٹ کی حمایت کی تھی۔ اس کی وجہ سے مسک پر یہود دشمنی کو فروغ دینے کا الزام لگا۔ اس کے بعد والٹ ڈزنی اور وارنر برادرز ڈسکوری سمیت کئی کمپنیوں نے ایکس پر اپنے اشتہارات روک دیے ہیں۔

نیویارک ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق ایئر بی این بی، ایمیزون، کوکا کولا اور مائیکروسافٹ جیسی بڑی کمپنیوں کے 200 سے زائد اشتہاری یونٹس کو اس ہفتے روک دیا گیا ہے۔
اس وقت کمپنی کی 1.1 کروڑ ڈالر کی آمدنی خطرے میں ہے۔ تاہم، اس تعداد میں اضافہ یا کمی ہو سکتی ہے کیونکہ ایسی اطلاعات ہیں کہ کچھ کمپنیاں جنہوں نے ایکس پر اپنی مارکیٹنگ روک دی ہے وہ واپسی کر سکتی ہیں۔

دوسری طرف ایکس نے میڈیا واچ ڈاگ گروپ میڈیا میٹرس کے خلاف مقدمہ دائر کیا ہے، جس میں الزام لگایا گیا ہے کہ تنظیم نے ایک رپورٹ کے ساتھ کمپنی کو بدنام کیا ہے۔ اس سے قبل میڈیا میٹرز نے ایک رپورٹ چلائی تھی جس میں الزام لگایا گیا تھا کہ ایپل اور اوریکل وغیرہ جیسے کئی بڑے برانڈز ایڈولف ہٹلر اور نازی پارٹی سے متعلق پوسٹس کے قریب دکھائے گئے تھے۔

مزید پڑھیں: شہباز شریف کی آشیانہ اقبال ریفرنس میں بریت کا تحریری فیصلہ جاری

حال ہی میں، ایک صارف نے ایکس پر یہود دشمنی کے خلاف کیپشن کے ساتھ ایک ویڈیو پوسٹ کیا تھا۔ ایلون مسک نے اسے پسند کیا اور اس پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے لکھا، ‘آپ نے اصل حقیقت بتائی ہے۔’ مسک کے جواب کو یہود دشمنی کے طور پر دیکھا گیا اور اس پر انہیں تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔

تازہ ترین

June 14, 2024

زیرو ریٹڈ استثنیٰ کو ختم کرنے سے مہنگائی میں اضافہ ہوگا، صدر ایف پی سی سی آئی

June 14, 2024

محکمہ واسا کے گریڈ ایک سے سولہ تک کے مسلم سٹاف میں عید الضحیٰ کے موقع پر 3ہزار روپیہ فی کس کا اعزازیہ تقسیم دیگر مراعات بھی واسا ملازمین کو جلد ادا کردی جائیں گی

June 14, 2024

حضرت یوسف المشائخ عریانی فحاشی کے خلاف پوری دنیا میں ایک مضبوط آواز تھے۔حضرت پیر سید احمد مصطفین حیدر شاہ گیلا نی

June 14, 2024

ایف آئی اے سائبر کرائم ونگ اپنی ٹیم کی استعداد بڑھانے کے لیے متحرک ہیں، اے دی جی

June 13, 2024

صدر مر کزی انجمن تاجران گوجرانوالہ شیخ بابر کھرانہ ، جنرل سیکرٹری میاں ثاقب غفور، صدر کلاتھ مارکیٹ بورڈ شیخ افضل جج اور جنرل سیکرٹری شیخ جواد اسحاق اور چیئرمین سپریم کونسل موبائل ایسوسی ایشن ملک سلیم نے بجٹ کو مسترد کر دیا.

ویڈیو

December 14, 2023

انیق احمد سےعراقی سفیر حامد عباس لفتہ کی ملاقات، دوطرفہ تعلقات سمیت مختلف شعبوں میں تعاون بڑھانے پر اتفاق

December 8, 2023

اسلام آباد، ورکرز ویلفیئر فنڈز کی جانب سے پریس بریفنگ کااہتمام

October 7, 2023

افتخار درانی کے وکیل کی تحریک انصاف کے رہنما کی بازیابی کے حوالے سے گفتگو

October 7, 2023

افغان وزیرخارجہ کا بلاول بھٹو نے استقبال کیا

October 7, 2023

پشاور میں سینکڑوں افراد بجلی بلوں میں اضافے پر سڑکوں پر نکل آئی

کالم

June 15, 2024

تحریر: سیدہ ہماء مرتضیٰ

February 3, 2024

کینسر کا عالمی دن اور ہماری ذمہ داریاں

January 25, 2024

کامیابی حاصل کرنے کےپسِ پردہ سنہرے اصول

January 7, 2024

زندگی آسان نہیں ہوتی بلکہ اسے آسان بنایا جاتا ہے

January 2, 2024

لمحہ فکریہ : خود کشی کا بڑھتا ہوا رجحان